Shake that ass for me toyboy!

Grannarna stökar runt, kliver runt som elefanter och blir hjärndöda av deras hjärndöda musik och deras fjuttiga alkohol. Jag tycker synd om dem. Eller nej, förlåt, det gör jag inte. Jag tycker synd om mig själv som måste stå ut med denna hjärndöda musik som är uppbyggd på en elektronisk bas i FL studio. Jag tycker synd om mig själv som måste stå ut med små wannabe-straight-killar som sjunger som Basshunter. Jag tycker verkligen verkligen synd om mig själv som måste stå ut med fjortisdunk och Eminems meningslösa låt Shake that ass for me.

Jag orkar heller inte lyssna på "DU GÖR DET INTE!" som verkar vara en uppmaning från Joakim till en fjolla att inte röra musikstationen. Usch och fy.

Födelsedagsbarnet Jäspär var här ikväll. Vi spelade gitarr och bas, såg Nelson Mendelas födelsedagsfirande (där jag kunde ha varit om jag inte hade åkt hem!), såg på någon film på Canal + o drack ur de två flaskorna med det lilla alkohol jag hade. O så cola och chips förståss. Dessutom bråkade vi om mitt täcke!

För första gången på lång tid fick jag känna smaken av rök och nikotin. O så kände man det där lugnet sträva genom en.

Jag har då också upptäckt att många stöter på mig och vill ha sex med mig. Det är kind of scary you know!

Jag har inte så mycket mer att säga än att jag är hungrig, grannarnas musik suger, NI suger för ni kommenterar såå jääävla dåligt, jag önskar att jag var full, jag önskar jag var i hans famn på riktigt o jag hoppas ni får en god jävla natt allhiop.


pop på

Kommentarer
Postat av: becka

anti allt <3

2008-07-04 @ 18:07:08
URL: http://beckaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0