SMS till mitt före detta älskade.

Jag tror att du fortfarande älskar mig, men du vill inte för det gör ont. Jocke jag tänker aldrig lägga mig ner o be om förlåtelse för vad jag gjorde. Det var fel mot dig, det vet jag. Men det gör mig inte till idiot. Att du var helt off mot mig, och inte ens kunde ringa mig när jag var i sthlm gör dig till en idiot
Att du skriver tusentals dikter som till o med är bra gör dig till en idiot för till slut blir det bara patetiskt. Du tror att du kan köra med mig som du vill, kasta ur dig hur mkt skit som helst, men det kan du inte.Din reaktion är förståelig men inte ditt sätt att hantera saker. Du sa att jag rymde, men du gör likaså. Du tror att du är stark, men jag vet att du inte är det. Jag vet om dina akoholproblem som du gärna förnekar. Du dricker hela tiden, skulle det inte ha varit bra om en av oss var nykter? Vem behöver hjälp här?
Du o jag skulle inte kunne leva ihop för jag vill inte mötas av en berusad blick. Du skulle lägga alla pengar på akoholen som du så jävla gärna måste ha. O vi skulle inte ha råd med att vara ett vi.




Kommentarer
Postat av: Jaana

aoch starkt!

2008-06-20 @ 00:55:29
URL: http://mizzj.blogg.se/
Postat av: Becka

du är för bra <3

2008-06-20 @ 03:31:13
URL: http://beckaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0