Små grodorna små grodorna är äckliga att se...

Nu är snart midsommar slut. Sköööönt. Vi har haft gäster här sen fyra. Grillning blev det som sagt, men tyvärr blev det att sitta inne eftersom det började regna! Jävla väder. Jag är trött -antagligen är det medicinen som jag käkar (fyra tabletter dagligen)- eftersom jag sjunker ihop. Å andra sidan kunde jag knappt sova inatt, o jag enbart upp i morse för att jag hörde att alla andra var uppe. O jag är sjukt uttråkad nu. Jag har ätit så oerhört mycket mat att jag spricker.

Det var en groda i vår pool idag. Jag skrek. Jag minns när jag och Tobbe var på väg mot statoil för två år sen.
"Det är säkert massa grodor ute..." -jag
"Nejdå, dem ligger i skogen.." - T
Några få meter och någon minut senare hör man en Mahlin yla. Varför? Jo, meningen var att jag skulle skrika men jag hade ont i halsen och hela rösten hakade upp sig. Så istället för att skrika blev det att yla. Det låg en groda framför mina fötter, si så där 23:00 en sommarkväll. Så idag, när grodan låg där i poolen och sjönk till botten, var jag tvungen att sms Tobbe.

"Det är en groda i min pool!"
Svar: Jaså? :P har du pool? Får jag bada där? Spara grodan :)
"Haha, ja du får bada där om du vill. Nej, den ska dö!"
Svar. Nej, släpp ut den nånstans istället :(
"Haha nej, den ska dö"

O så ringde han. Rösten jag har undvikit och inte hört av på flera månader ringde. Han firade midsommar på någon camping, med Pod (och massa tjejer som han inte ville prata om). Men vi pratade, som vanligt. O det var nog bra, tror jag.

Och nu är jag så oerhört trött, o jag vill verkligen skriva om allt o inget. Jag är fortfarande smått besviken på att ingen åkte hit idag. Jag må vara sjuk, men jag smittas inte. Men jag läste Daynas senaste blogginlägg igår, o det berörde lite. Okej, inte bara lite, en hel del.

O jag är jätteglad över att ha er. O ni vet vilka ni är.



O jag önskar jag var påverkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0