studenten

image18Nu sitter jag här och lyssnar på Faller. Det är Fredagskväll, 23:43, och jag är ganska uttråkad. Men jag saknar, och jag hatar att sakna. (Jag är emot censur, därför skriver jag inte ens första bokstaven för då blir det censur. Bara så ni vet. Ni behöver inte veta så mycket mer ändå) 

Igår var det student för min syster. Jag, mor och Marianne åkte till Angered för att se henne springa ut (i högklackat!), och så fick hon bli utsmyckad med massa nallar och allt vad det var! Sen skiljdes vi åt, och vi åkte in till avenyn för att kolla på alla studenter på lastbilsflaken! Man hörde dunk dunk dunk, tutor, glädje och lycka på gatorna. Med tiden började folk bada i Poseidon, något även min syster fick erfara när hennes flak anlände dit.

På kvällen kom Elin och hennes familj, och grannen Agne, och vi satt vid bordet ute på altanen och åt. Det var mysigt, finfint väder och god mat!



och jag hatar verkligen att jag saknar dig.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0